Noord Nederland Rit 2011 met de VARLN

Vragen, aanmelden, napraten en foto's plaatsen m.b.t. Alfa 155 evenementen.

Noord Nederland Rit 2011 met de VARLN

Berichtdoor Mr.Abarth » za 23 jul, 2011 13:51

Noord Nederland Rit

Zondag 11 september om 11.00u gaat de Noord Nederland rit weer van start.
Deze keer geen nieuwe bella’s in de showroom want de startplaats is bij autoherstel Mid Friesland, Bordego 3 in Aldeboarn. In samenwerking met Montagna d’Oro staan hier diverse Alfa Romeo’s in verschillende fasen van restauratie.
Tijdens de rit kunt u genieten van de mooiste plekken van Friesland en Drenthe.
Op het eindpunt komt u in oud-saksische sferen, waar u na afloop kunt genieten van op traditionele wijze gebakken frittelle (Italiaans voor ………..). Als u wilt blijven eten, dan kunt u dat opgeven bij de start van de rit, kosten zijn voor eigen rekening.

Genoeg redenen om op 11 september mee te doen aan de Noord Nederland rit. Ook andere Alfa liefhebbers mogen meedoen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Zegt het voort, zegt het voort.....

Ci vediamo l'11 settembre

Belangrijke informatie:
Lengte van de rit: plusminus 115 - 120 km
Starttijd: 11.00u, dus graag ruim vòòr die tijd aanwezig zijn.
Eindtijd: Wie het rustig aan doet en tussendoor stopt voor een hapje en een drankje, zal rond 15.00u op het eindpunt zijn. M.a.w.: in vier uurtjes moet het prima lukken.
Kosten: Behalve eventuele consumpties, kost het niets. Alleen mooi weer en een goed humeur meenemen :D

Ondanks dat het gemakkelijk binnen 4 uurtjes te doen is, willen we benadrukken dat diegenen die op het eindpunt wat willen eten, uiterlijk 16.00u daar aanwezig zijn. Men verwacht daar rond 17.00u veel toeristen, dus als er ook nog een groep als ons komt, wordt het lastig voor de bediening en ook om een plekje bij elkaar te vinden.
Vroege vogels kunnen ook de benen strekken in de mooie omgeving en er is zo'n 100 meter verderop een molen (niet geopend!) en een veldje met picknickbankjes.

Routebeschrijving naar autoherstel Mid Friesland:
Vanuit het zuiden: U neemt de A32 van Heerenveen naar Leeuwarden waar u afslag 13, Akkrum neemt. Aan het eind van de afslag gaat u rechtsaf richting Aldeboarn. In Aldeboarn gaat u op de kruising rechtsaf (Fjurlanswei) en direct links.

Vanuit het noorden: U neemt de A32 van Leeuwarden naar Heerenveen waar u afslag 13, Akkrum neemt. Aan het eind van de afslag gaat u linksaf richting Aldeboarn. In Aldeboarn gaat u op de kruising rechtsaf (Fjurlanswei) en direct links.
Voor het laatste autonieuws uit Italië: http://www.sportiva-italia.nl

I ragazzi strani che romani!

'88 Alfa 33 1.3, '92 Alfa 33 1.716v QV, '95 Cinq. Sporting, nu '04 Fiat Punto Abarth + 2010 Alfa Brera 1750 Tbi 235 pk
Mr.Abarth

Re: Noord Nederland Rit 2011 met de VARLN

Berichtdoor Rudolph » ma 25 jul, 2011 11:21

Bedankt voor de aankondiging. Lijkt mij wel leuk. Vorige keer 'strandden' Frank en ik bij Montagno d'Oro. Prachtige Alfa's, FIAT's en Lancia's gezien. Reden waarom we de rit niet hebben uitgereden :-)

Zelf zal ik dit keer niet deelnemen. Op genoemde datum sta ik stil bij iets anders.

Voor hen die meedoen: veel plezier!
Registro storico Alfa 155 Superturismo
Socio della Scuderia del Portello
Registro olandese Alfa 155 Q4
Rudolph

Re: Noord Nederland Rit 2011 met de VARLN

Berichtdoor Mr.Abarth » za 10 sep, 2011 21:34

Autoherstel Mid Friesland is rond 09.30 open om iedereen te ontvangen. Misschien dat er toch mensen van hier komen, dan zie ik ze vast wel. Anders misschien tot volgend jaar ;)
Voor het laatste autonieuws uit Italië: http://www.sportiva-italia.nl

I ragazzi strani che romani!

'88 Alfa 33 1.3, '92 Alfa 33 1.716v QV, '95 Cinq. Sporting, nu '04 Fiat Punto Abarth + 2010 Alfa Brera 1750 Tbi 235 pk
Mr.Abarth

Keer terug naar Events / Evenementen