Nadat ik de krukas weer had opgehaald kon het blok worden opgebouwt en de versnellingsbak weer met de motor worden vereeuwigd.
Wat gedaan aan de motor en bak:
motor:
* karterpan ontdaan van aanwezige slurrie en de buitenkant schoongemaakt.
* Krukas keerringen lagers en axiaallagers vervangen.
* Nokkenas keerringen en lagers vervangen.
* Onderblok schoongemaakt en opnieuw zwart gespoten.
* Ballansaskeerringen vervangen.
* Nieuwe waterpomp gemonteerd.
* Nieuwe distributie en multiriem geplaatst met span en looprollen.
* Alle motorsteunen vervangen.
* Kleppendeksel gestraalt en voorzien van een nieuw kleurtje.
* Komplete luchtinlaat gestraalt en gespoten
* Gaskleppenhuis gestraalt en voorzien van nieuwe pakkingen
* Uitlaatspruitstuk gestraalt en gemonteerd met nieuwe pakking.
* Alle steunen op en aan de motor gestraalt en gespoten.

Versnellingbak:
* Nieuwe koppelingsplaten drukgroep en priceaskeering gemonteerd
* Beide steekaskeerringen vervangen.
* Alle 3 de stangen vervangen.
* 2 kilo zand en olie verwijdert en het huis opnieuw gespoten.
* Alle bedieningsdelen ontdaan van oud vet en schoongemaakt en ingevet.
Als de motorruimte klaar is kan het blok weer op zijn plaats worden gezet.
Verder heb ik het subframe gestraalt en gepoedercoat en nieuwe draagarmen gemonteerd.
De veerpoten heb ik de lagers gereviseerd en de veren opnieuw gepoedercoat.
Heb bijna alle bouten moeren en revetjes gestraald en gegoldplated.

